fredag 26 mars 2010

Resande foot

Det är fredag. Är nu i Stockholm och här är det fortfarande vinter. Göteborg ligger alltså före för när jag åkte därifrån igår var det vår. Ikväll flyger jag till Östersund. På söndag har jag varit på resande fot fem och en halv dag av senaste veckans sju.

En ganska trevlig vecka, med inspirerande möten och medverkan i SR:s P4 Junior. Där pratades skola och tillgänglgihet för personer med funktionsnedsättningar. Jag gjorde detta som US-ordförande (US=Riksorganisationen Unga Synskadade). Väldigt roligt, men hur resultatet ser ut vet jag och alla som vill lyssna först på långfredagens förmiddag. Det är roligt när det händer saker. Om man har tid att vara hemma och vila emellanåt trivs jag ganska bra med att vara på resande fot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar